Rosmuc

19 juli 2009 - Carraroe, Ierland

Ik weet dat ik vandaag een verhaal moet vertellen, maar ik heb er helemaal geen zin in.. ik heb een shitload aan foto;s en filmpjes geupload en morgen vertel ik het verhaal wel, maar ik ga nu even naar buiten.

P.S. Ik vind het echt heel erg leuk als ik reacties van jullie krijg :D

@Nique, ja Dolly is in de was geweest. Nee ik vind het niet gek dat ik bang was en gehuild heb. Ik heb het naar mijn zin, maar vind het nog steeds wel moeilijk om naar Bas' foto te kijken. Wil gewoon bij hem zijn en dat kan nog 26 nachten niet. Ja ik tel...

@TT:  Mijn excuses, ik dacht dat iedereen Sesamstraat wel kende,  maar ik wat vergeten dat je geen kinderen had die S gekeken hebben. Mi scuzi. Ik kan al in t iers tellen tot 10 ;) dus 10 paarden lukken al :D

@Lientje : vertel al die 100 andere dingen :D Ik vind het heel leuk om reacties te krijgen :D

1. tt+oj:
    20 juli 2009
    Vooruit met de(Ierse) geit dan maar: jij geen zin en ik maar even zin maken om weer verslagje van jou uit te lokken. Leuk om wat van het landschap te zien. Mooie foto's (je weet ik hou van fotootjes).Niet erg veel variatie in het landschap? of moet je daarvoor verder van je huis. Je staat heel erg leuk en vrolijk op de pearsefoto. Veulentje is schattig. Meisjes en Stef zijn vast heel erg aardig. Heb je al een Iers woordenboek gekocht/gekregen?
    Fijne en leerzame dag vandaag! kvt
  2. Karen:
    Hoi Knuffel,
    Danique is goed vertrokken met busje uit Nordhausen naar Utrecht waar de GO-GO Tours klaar staan om naar Argelès sur mer te rijden. Ze hadden al veel plezier in het busje dus dt zal verder ook wel goed gaan. Heb ik twee dochters op avontuur. Ook Mar en Ger zijn op weg via mama Mar (al 90 jaar oud) naar Basel. Kortom, het huis is nu wel leeg. En de muren worden ook al stelselmatig afgebroken, dus dadelijk hebben we niet eens meer een huis!;-)
    De Tsjechen heb ik aan het verven gezet, anders hangt het rond of zit thuis en dat brengt geen geld in het laatje. Papa heeft Harry Potter en de halfbloed prins (in het Engels natuurlijk) gekocht en dat wordt mijn vakantieboek. Dit boek is ook in het Iers verkrijgbaar (voor erg sterk gevorderden).
    Nu strijken en boodschappen voor opa-oma en dan weer aan de klus.
    Geniet en have fun.
    PS wil je deze mails als mail of als reislogreactie hebben?
  3. Lientje:
    20 juli 2009
    Ik geniet echt van je foto's Loes. Maar wil daardoor ook wel zelf graag op vakantie ;) Maarja, tis hier veulste druk met El Cid voorbereiden en ander klussen. Wordt nu toch wel een beetje gestresst, we moeten nog zoveel maken en regelen!
    Maarja, t komt vast goed :)
    knuffels